Rosnące wymagania klientów, staranie o utrzymanie wypracowanej pozycji na rynku w branży szkoleniowej oraz potrzeba pozyskiwania nowych klientów wymagają wdrożenia, utrzymywania i doskonalenia systemu zarządzania jakością. Jakość oznacza pełne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klienta, w zgodzie z wymaganiami prawa. Tak sprecyzowane pojęcie jakości jest zobowiązaniem Dyrektora i podstawowym zadaniem każdego pracownika PCKK.
Mając na uwadze spełnienie oczekiwań klientów przyjęliśmy następujące cele, do których konsekwentnie dążymy:
Oferowanie klientom usług szkoleniowych na najwyższym poziomie,
Rozszerzanie oferty szkoleniowej,
Zdobywanie zaufania i zadowolenia klientów z poziomu świadczonych usług,
Dbanie o dobry wizerunek firmy i jego promowanie.
Realizacji założonych celów mają służyć podejmowane działania:
Doskonalenie usług w oparciu o aktualne potrzeby klientów,
Identyfikacja pracowników z celami firmy,
Stała analiza nowych rozwiązań pod kątem ich przydatności w procesie podnoszenia jakości,
Udoskonalanie struktury organizacyjnej,
Doskonalenie wewnętrznego systemu zarządzania przepływem pracy i dokumentów,
Wprowadzanie standardów i nadzór nad przebiegiem i dokumentowaniem procesów,
Ciągłe podwyższanie i rozszerzanie kwalifikacji pracowników poprzez efektywny system szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych.
nasza misja to: