Rosnące wymagania klientów, staranie o utrzymanie wypracowanej pozycji na rynku w branży szkoleniowej oraz potrzeba pozyskiwania nowych klientów wymagają wdrożenia, utrzymywania i doskonalenia systemu zarządzania jakością. Jakość oznacza pełne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klienta, w zgodzie z wymaganiami prawa. Tak sprecyzowane pojęcie jakości jest zobowiązaniem Dyrektora i podstawowym zadaniem każdego pracownika PCKK.
Mając na uwadze spełnienie oczekiwań klientów przyjęliśmy następujące cele, do których konsekwentnie dążymy:
-
Oferowanie klientom usług szkoleniowych na najwyższym poziomie,
-
Rozszerzanie oferty szkoleniowej,
-
Zdobywanie zaufania i zadowolenia klientów z poziomu świadczonych usług,
-
Dbanie o dobry wizerunek firmy i jego promowanie.
Realizacji założonych celów mają służyć podejmowane działania:
-
Doskonalenie usług w oparciu o aktualne potrzeby klientów,
-
Identyfikacja pracowników z celami firmy,
-
Stała analiza nowych rozwiązań pod kątem ich przydatności w procesie podnoszenia jakości,
-
Udoskonalanie struktury organizacyjnej,
-
Doskonalenie wewnętrznego systemu zarządzania przepływem pracy i dokumentów,
-
Wprowadzanie standardów i nadzór nad przebiegiem i dokumentowaniem procesów,
-
Ciągłe podwyższanie i rozszerzanie kwalifikacji pracowników poprzez efektywny system szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych.
nasza misja to:
Kształcimy z wyobraźnią
Posiadamy certyfikat jakości prowadzonych szkoleń TGLS Quality Allianse