Polityka jakości

Rosnące wymagania klientów, staranie o utrzymanie wypracowanej pozycji na rynku w branży szkoleniowej oraz potrzeba pozyskiwania nowych klientów wymagają wdrożenia, utrzymywania i doskonalenia systemu zarządzania jakością. Jakość oznacza pełne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klienta, w zgodzie z wymaganiami prawa. Tak sprecyzowane pojęcie jakości jest zobowiązaniem Dyrektora  i podstawowym zadaniem każdego pracownika PCKK.

Mając na uwadze spełnienie oczekiwań klientów przyjęliśmy następujące cele, do których konsekwentnie dążymy:

  • Oferowanie klientom usług szkoleniowych na najwyższym poziomie,
  • Rozszerzanie oferty szkoleniowej, 
  • Zdobywanie zaufania i zadowolenia klientów z poziomu świadczonych usług,
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy i jego promowanie.

Realizacji założonych celów mają służyć podejmowane działania:

  • Doskonalenie usług w oparciu o aktualne potrzeby klientów,
  • Identyfikacja pracowników z celami firmy,
  • Stała analiza nowych rozwiązań pod kątem ich przydatności w procesie podnoszenia jakości,
  • Udoskonalanie struktury organizacyjnej,
  • Doskonalenie wewnętrznego systemu zarządzania przepływem pracy i dokumentów,
  • Wprowadzanie standardów i nadzór nad przebiegiem i dokumentowaniem procesów,
  • Ciągłe podwyższanie i rozszerzanie kwalifikacji pracowników poprzez efektywny system szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych.

nasza misja to:

  Kształcimy z wyobraźnią

Posiadamy certyfikat jakości prowadzonych szkoleń TGLS Quality Allianse

certyfikat TGLS PCKK

Centrum Językowe PCKK

Kursy języków obcych

Język polski dla obcokrajowców

Realizujemy też kursy dofinansowane ze środków UE dla Pracodawców i pracowników MŚP

- pomagamy przygotować wnioski do programu

Sekretariat PCKK

Sekretariat PCKK
ul. Wolności 29
jest czynny 
pn w godz. 10:00 - 18:00
wt-pt w godz. 8:00 - 16:00

Polecamy

 

LOGO CJPCKK nowe mini
 
CDN PCKK
 
 
 
Złote Myśli