Polityka jakości

Rosnące wymagania klientów, staranie o utrzymanie wypracowanej pozycji na rynku w branży szkoleniowej oraz potrzeba pozyskiwania nowych klientów wymagają wdrożenia, utrzymywania i doskonalenia systemu zarządzania jakością. Jakość oznacza pełne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klienta, w zgodzie z wymaganiami prawa. Tak sprecyzowane pojęcie jakości jest zobowiązaniem Dyrektora  i podstawowym zadaniem każdego pracownika PCKK.

Mając na uwadze spełnienie oczekiwań klientów przyjęliśmy następujące cele, do których konsekwentnie dążymy:

  • Oferowanie klientom usług szkoleniowych na najwyższym poziomie,
  • Rozszerzanie oferty szkoleniowej, 
  • Zdobywanie zaufania i zadowolenia klientów z poziomu świadczonych usług,
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy i jego promowanie.

Realizacji założonych celów mają służyć podejmowane działania:

  • Doskonalenie usług w oparciu o aktualne potrzeby klientów,
  • Identyfikacja pracowników z celami firmy,
  • Stała analiza nowych rozwiązań pod kątem ich przydatności w procesie podnoszenia jakości,
  • Udoskonalanie struktury organizacyjnej,
  • Doskonalenie wewnętrznego systemu zarządzania przepływem pracy i dokumentów,
  • Wprowadzanie standardów i nadzór nad przebiegiem i dokumentowaniem procesów,
  • Ciągłe podwyższanie i rozszerzanie kwalifikacji pracowników poprzez efektywny system szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych.

nasza misja to:

  Kształcimy z wyobraźnią

Posiadamy certyfikat jakości prowadzonych szkoleń TGLS Quality Allianse

certyfikat TGLS PCKK