Rosnące wymagania klientów, staranie o utrzymanie wypracowanej pozycji na rynku w branży szkoleniowej oraz potrzeba pozyskiwania nowych klientów wymagają wdrożenia, utrzymywania i doskonalenia systemu zarządzania jakością. Jakość oznacza pełne zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klienta, w zgodzie z wymaganiami prawa. Tak sprecyzowane pojęcie jakości jest zobowiązaniem Dyrektora i podstawowym zadaniem każdego pracownika PCKK.
Mając na uwadze spełnienie oczekiwań klientów przyjęliśmy następujące cele, do których konsekwentnie dążymy:
Realizacji założonych celów mają służyć podejmowane działania:
nasza misja to:
Posiadamy certyfikat jakości prowadzonych szkoleń TGLS Quality Allianse
Strona 1 z 3
Język polski dla obcokrajowców
Realizujemy też kursy dofinansowane ze środków UE dla Pracodawców i pracowników MŚP
- pomagamy przygotować wnioski do programu
PCKK - 58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 29 (wejście od Mickiewicza)
tel./fax +48 75 64 94 161