QMED LOGOFlaga Holandii
Holandia:

Quarter Mediation (QMED z siedzibą w Holandii, z oddziałami na Cyprze, we Francji, Włoszech, na Malcie, w Portugalii, Rumunii i Turcji, zajmuje się edukacją dorsłych. Organizuje kursy w ramach programów Comenius i Grundtvig na poziomie europejskim, a także kursy na poziomie państwowym. Jego obszarami specjalizacji są zarówno kształcenie ogólne oraz kształcenie zawodowe.
Głównymi celami QMED jest promowanie kształcenia przez całe życie i tworzenie powiązań między systemem edukacji (zarówno kształcenia ogólnego jak i zawodowego) a rynkiem pracy.

Dzięki bogatemu doświadczeniu w Programie Uczenie się przez Całe Życie w latach 2007-2013 i programie Erasmus dla Młodych Przedsiębiorców, Quarter Mediation jest partnerem w różnorodnych projektach, w organizowaniu imprez oraz w promowaniu wizerunku różnych organizacji. W swoich projektach QMED pracuje z bezrobotnymi, emigrantami (np. współudział w LdV "Poprawa motywacji i wzrost szans na zatrudnienie "), z osobami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z uczniami przedwcześnie kończącymi edukację (np. LdV TOI "Osiem sposobów przeciwdziałania przedwczesnemu kończeniu nauki w kształceniu zawodowym").

QMED działa zarówno z ludźmi (studentami, nauczycielami, z osobami na rynku pracy, decydentami w dziedzinie edukacji, specjalistami od kształcenia zawodowego, itp.) jak i instytucjami na szczeblu lokalnym, krajowym i międzynarodowym (szkoły, uniwersytety, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa, stowarzyszenia, organizacje pozarządowe, instystucje gminne, regionalne i państwowe itd.).

Rola QMED w projekcie polega na:
- Koordynacji działań w ramach projektu
- Koordynacji procesu oceny projektu
- Ogłoszeniu i prezentacji projektu w organizacjach i społeczności lokalnej
- organizacji, ewaluacji i spisaniu protokołu SPOTKANIA INAUGURACYJNEGO w Holandii (październik 2013 r.)
- Organizacji prezentacji / warsztatu na temat 'Szkolenie dla specjalistów kształcenia zawodowego: KOMUNIKACJA W BIZNESIE' podczas inauguracyjnego spotkania w Holandii
- Aktywnym udziale w grupie dyskusyjnej w Google oraz w tworzeniu wyników projektu
- Udziale w spotkaniach organizowanych przez partnerów projektu
- Opracowaniu ankiety początkowej oraz końcowej do wypełnienia na początku / końcu projektu przez pracowników i uczniów biorących udział w projekcie
- opracowaniu kwestionariusza badawczego koncentrującego się na braku / potrzebach w edukacji biznesowej w krajach partnerskich
- Bieżącym rozpowszechnianie działań i rezultatów projektu
- Stworzeniu sekcji na stronie internetowej
- Tworzeniu i składaniu sprawozdań do holenderskiej Agencji Narodowej

 
Logo Institute E SeniorsFlaga FrancjiFrancja:
Stowarzyszenie "Institut E-SENIORS" jest organizacją niezarobkową mającą na celu wspieranie rozwoju szkolenia z teleinformatyki dla seniorów i osób niepełnosprawnych. Aby osiągnąć ten cel, wybrano podejście oddolne z priorytetem dla potrzeb jego odbiorców I proponuje rozwiązania, które przynoszą korzyść ze współdziałania pomiędzy użytkownikami, specjalistami naukowymi oraz twórcami rozwiązań.

Główną działalnością stowarzyszenia jest utworzenie sieci skupiającej seniorów, tych samodzielnych jak i zależnych od ich otoczenia, do którego należą rodziny, opiekunowie i usługodawcy.

Istotna część naszej działalności obejmuje:
- Eksperymentalne warsztaty dla aktywnego starzenia się, podczas gdy ogólnie promowane jest wykorzystywanie technologii cyfrowej, a w szczególności, rozwój poznawczych i fizycznych gier, zarówno w celu poprawy jak również dla komunikacji międzypokoleniowej.
- Tworzenie sieci internetowych o uczestnictwie zdrowia obejmując także chorych oraz opiekunów rodzinnych i zawodowych.
- Edukowanie nauczycieli na temat naszej wiedzy w zakresie działań organizacyjnych dla aktywnego starzenia się.
- Tworzenie, prowadzenie, i animowanie działań sieciowych w zakresie zachęcenia do wykorzystywania teleinformatyki a także jej dostępności przez osoby starsze oraz osoby niepełnosprawne w świecie nauki, medycyny, przemysłu i społeczeństwa obywatelskiego.

Rola "Institut E-SENIORS" w projekcie polega na:
- Ogłoszeniu i prezentacji projektu w organizacji i społeczności lokalnej
- Aktywnym zaangażowaniu w grupie dyskusyjnej w Google oraz tworzeniu wyników projektu
- Organizacji, ocenie i pisaniu protokołu dla ZEBRANIA PROJEKTU oraz wystawa we Francji (czerwiec 2015)
- Zorganizowaniu okrągłego stołu dla kierowników/dyrektorów instytucji partnerskich 'NOWE PODEJŚCIA I ROZWIĄZANIA W PRZEDSIĘBIORCZEJ EDUKACJI W EUROPIE', w zebraniu projektu we Francji
- Braniu udziału w zebraniach projektu organizowanych przez partnerów
- Bieżącym rozpowszechnianiu działań i rezultatów projektu
- Tworzeniu sekcji projektu na stronie internetowej organizacji
- Sporządzaniu i składaniu w terminie raportów do francuskiej Agencji Narodowej.

 
Centre IntegratH
Flaga Hiszpaniiiszpania:
CENTRO INTEGRADO Publico DE Formación PROFESIONAL Misericordia (CIPFPM) jest zawodowym liceum edukacyjnym (Walencja, Hiszpania) i publicznym centrum integracyjnym. Jest to krajowy ośrodek referencyjny IT w administracji biznesu i naszym zadaniem jest koordynacja projektów w tej dziedzinie w celu rozprzestrzeniania się innowacji na poziomie krajowym. Centrum ma prawie 1.800 uczniów i 160 nauczycieli pełnoetatowych zaangażowanych w kształcenie zawodowe i trening. Uczniowie mogą uczyć przedmiotów zawodowych w następujących branżach zawodowych: administracja biznesowa, badania sekretarskie, handel, marketing, elektronika i usługi społeczno kulturalne. Oferujemy również wieczorowe i nocne nauki dla pracowników pełnoetatowych. Centrum oferuje także oficjalną VET e-naukę. Nasza instytucja brała udział w kilku projektach europejskich (Lingua, Comenius, Socrates, Leonardo i Erasmus). Mamy również Rozszerzoną Kartę Erasmusa.

Rola CIPFPM w projekcie polega na:
- Ogłoszenie i prezentacja projektu w organizacji i społeczności lokalnej
- Bycie aktywnie zaangażowanym w grupie dyskusyjnej w Google oraz w tworzeniu rezultatów projektu;
- Zorganizowanie warsztatów w szkole oraz udział w konkursie między szkołami zaangażowanymi w projekt, z zamiarem realizacji PLAKATU PROJEKTU;
- Inicjowanie i organizowanie wirtualnym firm szkoleniowych w szkole; uczestnictwo w europejskiej sieci utworzonej w ramach projektu
- Wszczęcie projektu CO-BUS-VET w szkole
- Pisanie, organizacja i ocena w ramach projektu w Hiszpanii (marzec 2015 r.)
- Zorganizowanie warsztatów z uczniami 'Jak być udanym biznesmenem'
- Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez partnerów projektu
- Bieżące rozpowszechnianie działań i rezultatów projektu
- Stworzenie sekcji projektu na stronie internetowej organizacji
- Wykonanie i przesłanie na czas sprawozdań do hiszpańskiej Agencji Narodowej.

 

PCKK logo OK miniFlag Poland.svg
POLSKA:
Prywatne Centrum Kształcenia Kadr (PCKK) jest prywatną szkołą posiadającą certyfikat ISO 9001:2008. Działania PCKK koncentrują się na kursach zawodowych i językowych, Liceum dla Dorosłych oraz na edukacji biznesowej, warsztatach rozwoju osobistego i warsztatach twórczych. PCKK organizuje: kursy zawodowe dla bezrobotnych we współpracy z Urzędem Pracy; kursy mające na celu wzmocnienie inicjatywy oraz przedsiębiorczości dla grup defaworyzowanych (o niskim poziomie wykształcenia/z najniższych klas społecznych), we współpracy z Miejskim Osrodkiem Pomocy Społecznej. Wielu uczestników wymienionych powyżej kursów kontynuuje swoją edukację w naszym Liceum dla Dorosłych.

Od września 2010 uczymy więźniów (na poziomie szkoły średniej) w miejscowym areszcie w Jeleniej Górze. Pracujemy również z młodzieżą, szczególnie z rodzin dysfunkcyjnych. Rozwijamy ich społeczne kompetencje kluczowe (zdefiniowane przez Parlament Europejski).
Podzielimy się doświadczeniem i dostarczymy przykłady dobrych praktyk wzmacniających motywację i samoocenę uczestników, którzy pochodzą z grup defaworyzowanych.

Zadania PCKK w projekcie, to:
- ogłoszenie i prezentacja projektu w lokalnych organizacjach i społeczności
- aktywne zaangażowanie w grupach dyskusyjnych na Google oraz tworzenie produktów projektu
- odpowiedzialni za ostateczną formę SŁOWNICZKA BIZNESOWEGO, któ®y zostanie opublikowany w formie elektronicznej (listopad 2014)
- badanie na temat "NEGOCJACJE BIZNESOWE i ich główne etapy"
- stworzenie 3 biuletynów w formacie elektronicznym (marzec 2014, wrzesień 2014, czerwiec 2015)
- uczestnictwo w spotkaniach projektowych organizowanych przez partnerów
- stałe rozpowszechnianie działań i rezultatów projektu
- stworzenie podstrony dotyczacej projektu na stronie głównej PCKK
- tworzenie i wysyłanie na czas raportów do polskiej Agencji Narodowej

 

 

loga

Centrum Językowe PCKK

Kursy języków obcych

Język polski dla obcokrajowców

Realizujemy też kursy dofinansowane ze środków UE dla Pracodawców i pracowników MŚP

- pomagamy przygotować wnioski do programu

Sekretariat PCKK

Sekretariat PCKK
ul. Wolności 29
jest czynny 
pn w godz. 10:00 - 18:00
wt-pt w godz. 8:00 - 16:00

Polecamy

 

LOGO CJPCKK nowe mini
 
CDN PCKK
 
 
 
Złote Myśli